מסיבת רווקות לדתיות

ספא דף ביתחבילות ספא זוגיותחבילת ספא לקבוצותהצעת מחיר
סרטון - שמיים בארץ
הדתיות הן מגוון רחב בציבור הכללי המחפשות ערב חברותי מלא בהנאה. הדת היהודית מגבילה מבחינות רבות ולא בכל מקום הן יכולות ליהנות ולכייף. לא תמיד יש מגוון מספק של מקומות בהם אפשר להרגיש שהמקום מותאם לצרכים של חגיגה גם מיוחדת ומהנה אבל גם שעומדת בדרישות הקהל הדתי.

מסיבת רווקות לדתיות

ערב רווקות לפני חתונה זאת אחת המסיבות הנפוצות לחגיגה, ואין ספק שגם כלת השמחה וגם החברות ובנות המשפחה רוצות שיהיה ערב בלתי נשכח! אם זה המצב הגעתן למקום הנכון. ספא מיוחד כשר של שמים בארץ בהנהלה חרדית מציע מסיבת רווקות לדתיות ומגוון הנאות מושלמות. ערב רווקות לדתיות, מסיבה קודם חתונת הכלה, שאז החברות מתגבשות יחד ויוצרות, יום גיבוש לחברות עם מסיבת פרידה לחברתן, מפרק אחד וכניסה לפרק חדש. מסיבת רווקות לדתיות הוא יום כיף ,יום פינוק שהרבה ,הרבה בנות מחפשות. יום כיף של מסיבת רווקות לדתיות אצלנו בספא, עונה על כל הדרישות למאורע חגגי זה! ייחודיות, אינטימיות, שמחה, ריגוש ופינוק! כל התענוג.. שמיים בארץ שומר על כל הכללים, הקריטריונים שהדתיות רוצות ובכך הופך להן את הערב המיוחד לייחודית ומאפשר ראש שקט. שמיים בארץ הכשר כשר למהדרין הרבנות הראשית עמק חפר המוצרים בד"ץ עדה החרדית. הכשר חתם סופר. גבינות ומוצרי חלב ממחלבות גד בהכשר רובין. חסות וירק מובאים מגוש קטיף.
מסיבת רווקות לדתיות היא מסיבה מלאת רגשות חיוביים יום כיף ויום שכולו לכלה. מי שחווה והיה ביום ספא לדתיות בעבר, חוזר שוב ושוב למקום האהוב המיוחד, המהנה הממלא משאבים חיוביים, צחוק, חוויות והנאה מושלמת. מסיבת רווקות לדתיות יכולה להפוך לאינטימית עם ישיבה כייפית מפנקת בזולה שלכן בלבד! מארחות מציעות לכן שתייה וארוחות. הכלה מקבלת טיפול בחדר טיפול אישי ע"י מטפלת מיומנת. חבילת ספא לדתיות בשילוב סדנאות מיוחדות המועברות ע"י מיטב המרצים בארץ. הסדנאות נותנות לבנות להרגיש ערב גיבוש וקשר ביניהן להוות מסיבת רווקות מושלמת בשילוב ימי כיף חלומי! האינטימיות, הפרטיות, ההרגשה המדהימה ישאר חקוק לכלה לאורך כל החיים! צלצלו ובואו לשמיים בארץ רק שם תיהנו מאווירה ייחודית, יום פינוק מלא וגדוש! להזמנת מסיבת רווקות לדתיות בשמיים בארץ  התקשרו לטלפון

 

1700-700-640