איזי טנס – מכשיר טנס ללידה הכי מתקדם בעולם!

איזי טנס להשכרה הכי מתקדם במיוחד ללידה

מכשיר איזי טנס ללידה – הקלת כאבים בזמן לידה או יותר נכון בזמן הצירים! נשמע טוב ועכשיו איך זה קורה בפועל?

מכשיר טנס להשכרה ב290 ₪ בלבד!

איזי טנס ללידה

טלפון בכל שעה! יש לנו מכשיר איזי טנס אשר נמצא בשימוש בכל בתי החולים באנגליה. בטוח לשימוש, פשוט ויעיל להפחתת כאבי צירי לידה.. מכשיר לעיסוי קבוע אשר מתחבר לגב התחתון ומעורר אנדורפינים- משכך כאבים טבעי של הגוף. שלא תטעו.. למרות שהתהליך קורא באופן טבעי, ההשפע חזקה, וההקלה ניכרת! יותר מ %80 מהנשים אשר השתמשו במכשיר חזרו להשתמש שוב בלידה הבאה.

איזי טנס – הקלת כאבים בזמן לידה

נשים מעידות על מכשיר איזי טנס  ללידה להקלת כאבים בזמן הלידה: "שמתי את מכשיר טנס ללידה בתחילת הצירים מרוב שלא שמתי לב לעוצמת הכאב, ילדתי בבית.."
"ראיתי מישהי מסתובבת עם צירים בקלות מחייכת, וידעתי שבפעם הבאה גם אני אקח את המכשיר.. וכך היה בה' ללא כאבים מיותרים…"
"במקום לבזבז את כל הכוחות שלי על הצירים, הגעתי ללידה חזקה ומוכנה ואני בטוחה שמנעתי לידה קיסרית כמו בפעם הקודם…"
מכשיר איזי טנס ללידה להקלת כאבי צירים של שמיים בארץ עובד עם אלקטרודות המחוברות לגב התחתון. ישר בתחילת שימוש מכשיר להקלת כאבי צירים, ניתן להרגיש עיסוי עדין המתגבר לעוצמה הרצויה בלחיצת כפתור. עד לתחושה של ממש עיסוי רקמות עמוק! המכשיר שולח זרמים באופן קבוע דרך האלקטרודות, ומעסה ללא הפסק את האזור כדי לעורר את האנדרופינים. לאחר  30 דק'- 45 דק' הגוף מתחיל לשחרר אנדרופינים באופן טבעי, ומקל באופן משמעותי כאבים של צירים בזמן הלידה! בנוסף עם מכשיר טנס ללידה לא תרגישי חסרת אונים בזמן צירי לידה.. יש לך כפתור מיוחד "בוסטר" אשר מגביר את העוצמה בזמן הציר. שליטה מלאה בעוצמה של מכשיר עיסוי לצירי לידה.

השארת פרטים להשכרת מכשיר טנס ללידה

מכשיר טנס ללידה – הקלת כאבי צירים

נותן תחושת ביטחון של שליטה בזמן הצירים. להגביר את העוצמה לאורך כל זמן של הציר ולשחרר, וכן הלאה עד הלידה בה'. להגיע ללידה עם כוחות.. או לפחות עד האפידורל.. מכשיר הקלת כאבים בזמן לידה מתאים לנשים שרוצות לידה טבעית. איזי טנס מתאים לנשים אשר רוצות אפידורל. המכשיר יעזור לך לעבור את הצירים בטוב ובנעימים עד שלב הלידה או של האפידורל.

איזי טנס להשכרה – מתנה ליולדת!

איזי טנס להקלת כאבים בזמן לידה ניתן להשכיר את המכשיר עד הלידה.. מכשיר איזי טנס להקלת כאבי צירים להשכרה ב- 290 ₪ עד הלידה. 20% הנחה לטיפולי ספא שמים בארץ למזמינות מכשיר איזי טנס! להזמנת איזי טנס ניתן להתקשר לטלפון

איזי טנס להשכרה

מכשיר טנס ללידה

*להצלחת הלידה בע"ה
הכנסות עבור השכרת מכשיר איזי טנס הולכות לתרומה

שכרת מכשיר איזי טנס ללידה כולל

  1. מכשיר איזי טנס
  2. ארבע אלקטרודות חדשות
  3. סוללות

*ניתן להזמין מכשיר החל משבוע 37
*יש להחזיר את המכשיר עד שבועיים לאחר הלידה