יום גיבוש למנהלים או יום כיף למנהלים בשמיים בארץ

יום כיף למנהלים הינו יום חשוב מאד כי משם הכל מתחיל, מעבר לגיבושי צוות, גיבוש מחלקות, יש לזכור שימי גיבוש למנהלים שמחזיקים הכל על הכתפיים לא פחות חשוב.

יום גיבוש מנהלים

יום גיבוש למנהלים בספא

מנהלי בנק הפועלים החליטו להיפגש יחד לפגישה מגבשת, אחרי הכל כולם עובדים לאותו הסניף בנק הפועלים. אחר ברור מקיף היכן לקיים יום גיבוש, הוחלט שאם יום גיבוש למנהלים, אז עד הסוף! נצא לארוחה בשילוב יום כיף ופינוקים מתוקים! אחרי ברור מקיף הוחלט פה אחד על יום ספא,  בפינוק ספא מתפנקים יותר מכל מקום אחר! נפל הפור על יום כיף בשמיים בארץ. קבענו 23/10 בשעה 10:00 וכולנו התייצבנו בזמן! אחרי הכל מנהל שומר על חוק, זמן וסדר!

הפקת ימי גיבוש למנהלים

יום כיף למנהליםיום גיבוש למנהלים התחיל בכניסה לספא, מארחים לבושים לבן נחמדים ומחייכים ליוו אותנו לזולה מעוטרת פרטית. הזולות מחולקות ע"י וילונות משי נעימים עם כריות וכסתות רכות כורסאות נוחות, מוזיקה חרישית, נרות מרצדים ואווירה אותנטית מרגיעה שהכניסה אותנו לאווירה של חופש ושלווה. המנהלים טעמו מבר המשקאות הניצב בשמיים בארץ. משקאות קלים וחמים חופשי, יין. מתחיל טוב אמרו אחד לשני. ישבנו בזולה על גבי כרים וכסתות, יום גיבוש מושלם! צחקנו, דנו, דיברנו, העלנו נושאים חשובים, היה נעים, הרגשה טובה, השיחות התגלגלו.. מארחים מדהימים הלכו וחזרו מהמטבח למלאות כרסנו במטעמים שונים. יום גיבוש בשמיים בארץ הוא יום כיף, יום פינוק מלא ארוחות בופה עשירות כשרות למהדרין, עם אפשרות לתפריט כפרי, איטלקי, חלבי או דגים על פי בחירה. ימי גיבוש מנהלים מביא את כולם להחלטות חשובות איך וכדאי לקדם את גיבוש הסניף!

יום כיף למנהלים

גיבוש ודינאמיקה שנוצרת במהלך ימי גיבוש למנהלים, משפרת את המוטיבציה שלהם, למרות שבטווח הקצר, יום גיבוש הוא בעצם הפסד יום עבודה הרי שבטווח הארוך ימי גיבוש למנהלים משפרים את תפוקת הארגון. באמצעות ימי גיבוש למנהלים לומדים להכיר אחד את השני טוב יותר ומעמיקים את הקשרים האישיים ביניהם.

ימי גיבוש למנהלים בשילוב סדנאות

ימי גיבוש למנהליםשמיים בארץ לא מסתפק שאורחיו ישבו בזולה ויפטפטו, ספא בונה להם מגוון סדנאות רבות המגבשות ויוצרות יום גיבוש למנהלים מושלם! סדנאות גיבוש צחוק והומור, סדנאות שוקולד, סדנאות נומרולוגיה, סדנאות ריקוד מתוך הבטן, סדנאות שפת גוף, סדנאות אבחון ציור ,סדנאות אבחון תווי פנים, סדנה חשיבה חיובית, סדה השלמות שבזוגיות. לאור החוויות החדשות שחוו יחד נוצר יום גיבוש למנהלים מוצלח וכדאי! ואחרי הכל יצאנו עם החלטות חשובות לחיים! להזמת ימי גיבוש למנהלים התקשרו טלפון