ספא דף ביתחבילות ספא זוגיותחבילת ספא לקבוצותהצעת מחיר

סרטון - שמיים בארץ
מתנה ליום הולדת, פעם בשנה אנחנו רוצים להעניק לאהובים שלנו משהו מיוחד, משהו שייתן להם שמחה וכיף ושבטוח נדע שזאת מתנה ליום הולדת שתהיה מוצלחת ושווה!

מתנה ליום הולדת

לקראת יום הולדתי ה28 רצה חברי להעניק לי מתנה ליום הולדת שלא היה כמותה בכל רחבי תבל. שהגיע המועד הודיע לי חברי שמצא מקום שאין לו מתחרים. אוכלים טוב בנוסף יש מסג' מפנק. חייכתי, אמנם אוהבת עיסויים אך כיצד הולך עם ארוחה? חיכיתי בכיליון עיניים לתאריך ליום הולדת. נכנסנו לספא בתאריך המיוחל.  ברגע הראשון לא הבנו לאן הגענו החזקנו אחד בשני כאילו נכנסנו לעולם אחר.. שאין בנמצא, המקום מואר בנרות קטנים מוזיקה שלווה התנגנה, ומארחת חמודה ארחה אותנו בלבביות והובילה אותנו היישר לזולה פרטית אישית, מעוצבת בצבעים חמים, ווילונות משי -פינה אינטימית, בינתיים נראה מתנה ליום הולדת מוצלחת ביותר. השתרענו במתחם הפרטי והתחלנו למלא בטננו בארוחות השף המיוחדות. לגמנו כוסית אחר כוסית מהיין אדום יבש ובלענו את הסלט החלומי.

רעיונות למתנה ליום הולדת

שמנו ראש על הכריות המזרנים נמנמנו מעט, שלפתע נכנס המטפל המומחה ואמר בהלצה: "באתם לישון כאן באו תתפנקו בחדר הטיפולים." התאוששנו ונכנסנו לחדר טיפול אישי וכל שניה הרגשנו הנאה. המטפלים היו מקסימים ומעולים, קשובים ומקצועיים! המסג' השלים את השעות המיוחדות . הרגשנו שכורים ולא מיין הרגשת סיפוק מדהימה. הרגשתי את כל הגוף משוחרר והדם זרם בגוף.. לא האמנתי שבכמה שעות אפשר להרגיש בעולם אחר. חזרנו לזולה האינטימית המיוחדת מחליפים חוויות מהעיסוי ולומדים להכיר לעומק את צוות עובדים המדהימים של המקום.  כשחשבתי שסיימנו הגישו מעדנים לשולחן. נכנסו זו אחר זו פלטת גבינות, סלטי בריאות, מבחר דגים ברוטב  פיקנטי, פשטידות, אפשר להגיד שהחוויה הקולינרית הייתה בשיאה! המארחים חזרו עם מיטב הקינוחים הטעימים והמרעננים והשעות עברו במהירות כמו כל דבר טוב. קבלתי מתנה ליום הולדת אשר הסתיימה אבל נשארתי עם אנרגיות לכל השנה. עברנו חוויה מפנקת, ומקרבת והתחושה הייתה מספקת ומדהימה. מחפשים מתנה ליום הולדת ! שמיים בארץ מתנה מושלמת! דברו עם צוות הספא ותבנו יחד חבילת – מתנה ליום הולדת, מושלמת לכם.

רעיונות למתנה ליום הולדת

1700-700-640