הספא הכי טוב בארץ נמצא במרכז

חיפשת את הספא הכי טוב בארץ יום פינוק מושלם של כיף אמיתי. אפשר למלא אותו במגוון פעילויות ואפשר לקיימו בכל שעות היום. אפשרי להזמין יום פינוק לאישה או מתנה לגבר. כמו כן אפשר לקיים יום הולדת לחברה הכי טובה. ביום ספא יש אופציה לכלול חוויות שונות, שהמטרה העליונה הינה פינוק, רוגע, שלווה, ומילוי כוחות.

ספא הכי מפנק בארץ

הספא הכי טוב בארץהחיבור הנפלא של טיפולי ספא מאפשר לשלב מסאז'ים מרגיעים עם מטפלים הכי טובים שיש. העיסויים הם התענגות לשכל ולשרירים שגורמים להרגיש מחודשים ורגועים. יש אפשרות לכלול עיסויים קצרים או ארוכים.

מסאג'ים מרגיעים ברמה

טיפולי ספא עם מבחר עיסויים לדוגמה עיסוי עדין, מסאז' שוודי, מסאז' בעוצמה חזקה, טיפול רקמות עמוק, מסאג' לחיזוק שרירי השלד, הוליסטי, טיפול פנים, רפלקסולוגיה וקצוות הגוף. להשלמת החוויה והרגשת הרוגע יש לרשותכם בריכות, בריכה מחוממת, ג'קוזי, בריכת מינרלים ומלחים. ישנה גם אפשרות לחמאם טורקי,ארוניות אישיות, חלוקים נעימים, מגבות, סבונים ואביזרי רחצה.

ימי תענוג, גיבוש ומרגוע גם לקבוצות

יום פעילות מחבר כיף עם רצינות והרגשת הביחד. ערבי גיבוש לצוות מזכירים לעובדים שמעריכים אותם, מאפשרים להם להכיר, להשתלב ולחזור לעבודה עם כוחות מחודשים.

סדנא של גיבוש, פעילויות והרצאות

יש אפשרות לשלב סדנאות מיוחדות ומגבשות, קיימות פעילויות גיבוש לצוות עובדים בשפע סגנונות. בספא מוצעות הפעלות בכל תחום, הפעלות לקבוצות עובדים או הפעלות מנכ"לים. יש אפשרות לגוון ב פעילות אקטיבית כגון משחק ואימפרוביזציה, סדנה של גיבוש, סדנא של תנועה, סדנה של בידור, הפעלה של גיבוש בעזרת משחק, התעמלות חוץ או שפשוט לנוח בסבבה בנוף המרגיע של הספא.

יום חברה או ערב חברה בשילוב עם ארוחת שף כשר

בכדי להפיק יום פעילות או ערב פינוק בלתי נשכח, אפשר גם לשלב סעודת כפר או סעודה איטלקית בריאה ומענגת. האוכל אצלינו כשר למהדרין ו ברמה הגבוהה ביותר, הארוחה הינה סעודת שף חלבית מושלמת!

הספא הכי טוב בארץ גם לקבוצות – גיבוש במרכז

פינוק במרכז המציע חניה וגישה נוחה , נוף יפהיפה , חיבור ליסודות עם רוח מן הים. קסם של שקט וחיבור הרחק מההמולה, אווירה המזמנת הרגשת התחברות ומרץ. סדנה שמותאמת לאופייה של הקבוצה- הפעילויות מעליזות, מספקות ונותנות לעובדים כוחות טריים. בתוספת לכך יש הפעלות והרצאות כמו מיינדסט אופטימי , סדנה של בריאות , סדנת תורת כפות הידיים , סדנא של נסתרות המספרים , סדנה של הצלחה ועוד. יש מגוון של אפשרויות ונשמח להתאים את הסדנא המדויקת למזג צוות העובדים והאירוע המדובר.

סיורים והרפתקאות באזור

אפשר גם להנות מטיולים באזור בהתאם ללו"ז ,לתקציב ולסגנון שתרצו. ישנם באזור טיולים בנחל אלכסנדר, רכיבת סוסים, נסיעה ב ג'יפים לאורך החוף או בשטח, ריינג'רים, אזור לדוג עם אזור לעשות ברביקיו, אזורים יוצאי דופן דוגמת פארק אוטופיה, יינות יקב כרמל, מסעדות שונות, בתי קפה וכו'…

הלקוחות מדווחים

"הניסיון הרחב, הרמה המקצועית, השירות המקצועי והחם גם יחד, וההקפדה על הפרטים הקטנים, נותנים חוויה מדהימה שנטמעת לכל החיים כי היום הזה, נשאר כזמן מרגש ונפלא במיוחד".