שימו לב… לפני שאתם חוגגים הפתעה ליום הולדת, העברנו את שמיים בארץ למקום מדהים במרכז!

הפתעה ליום הולדת בשמיים בארץ. הפתעות לימי הולדת הינם דרך יחודי, מיוחד ואידיאלי עבור החוגג. הפתעת יום הולדת בספא המיוחד ממוקם בלב השרון, במושב ינוב, במקום שקט ורגוע המאפשר לכם לארגן בלא כל מפריע הפתעה מושלמת ליום הולדת. צוות הספא יסייע ויעזור לכם בארגון כל שלבי חגיגת יום ההולדת, החל מרעיונות באיך להביא את חתן יום ההולדת וכלה באיזה שלב להעניק לו את המתנה . ניתן להרכיב חבילה זוגית או חבילה לקבוצות.

הפתעה ליום הולדת בספא

חוגג הפתעת יום הולדת מגיע בליווי אחד החברים לקבלת מסג’ ועיסוי מפנק ומיוחד בחדר טיפול אישי. לבינתיים מתכנסים בני המשפחה חברים וחברות בזולה הפרטית בספא ללא ידיעת החוגג העיקרי, הם מחכים לו בשקט ובהפתעה. החוגג יוצא מהעיסוי בהרגשה מעולה והמארח מוביל אותו היישר לזולה הפרטית שם פוצחת שירה אדירה מקהל החברים  ומתחילה רישמית חגיגת הפתעה ליום הולדת. המארחים שבידיהם זיקוקים דולקים מוסיפים להתרגשות ולשמחה. חוגג יום ההולדת כמובן בהלם, בהפתעה, תדהמה,
ולבטח שואל את עצמו איך הגעתם כולם לכאן? לאט לאט מבין חתן יום ההולדת את ההפתעה שארגנו לו כולם  ונכנס לשירה והריקודים עם החברים. אין חגיגה בלי עוגה זה המוטו בספא שמיים בארץ ומייד לאחר השירה והריקודים, מנות פתיחה נכנסות זו אחר זו ומותירות את כולם שמחים ומאושרים בהפתעת יום הולדת. אחרי צחוקים פטפוטים..

הפתעת יום הולדת

בסיום האוכל, הפטפוט והדיבורים נכנסת כל החבורה לחדר סדנאות מיוחד שם מקבלים כל החברים סדנא מעניינת ומרתקת על פי בחירה מבין מגוון הסדנאות. שם מגלים חתן יום ההולדת והחברים  כי מראש החליטו עבורכם על סדנה מתאימה לתאריך יום ההולדת: סדנת נומרולוגיה. הנומרולוגיה מתייחסת לתאריך הלידה ולאותיות המרכיבות את שם האדם והאינטראקציה בניהם. רטטים המיוצגים ע”י מספרים. מספרים לא רק סופרים אלא מספרים -מספרים את סיפור החיים שלנו. הבנת הקשרים. המניע לבחירת החברות שלנו. מתוך מסע קסום של גילויים מרתקים דרך העולם המסתורי של המספרים חוזרים הקבוצה חזרה לזולה הפרטית בהרגשת ידע בעולם המספרים. מייד בסיום הסדנה, המארחים מתחילים להכניס את מנות העיקריות הטעימות שהוכנו ליום הולדת.

הפתעות לימי הולדת

באם קבוצת החברים חובבת דגים  מובן שהארוחה תתבסס על מנות דגים מיוחדות פילה מושט ברוטב “חריימה” פקנטי. בתוספת מאפה יווני עם תפו”א עגבניות חצילים ועלי ריחן בליווי אורז. בתוספת סלט בריאות המורכב מעלי בייבי, חסה,עגבניות שרי,מלפפון, פטריות,גזר,גמבה,תפו”א,אגוזי מלך. עם כוס יין אדום. תוך כדי הקפדה על אירוח מושלם שיש רק בשמיים בארץ. ועם קינוחים מדהים שהוכנו ע”י השף המיוחד של שמיים בארץ. על הקינוח שתקבלו יהיו מונחים זיקוקים המאירים את הזולה והחברים. תוכלו כמובן לבחור בין רול תפוחים לקרם בורלה רול תפוחים- מוגש חם מהתנור תפוחי עץ, אגוזים, צימוקים, וקינמון מגולגל דק בעלי פילו בליווי כדור גלידת וניל. קרם ברולה- קרם וניל מצופה בסוכריית קרמל פריך. יום כיף מושלם בדמות הפתעה ליום הולדת מובטח לכם כי כמו כל בילוי של יום כיף במתחם ספא שמיים בארץ גם בעת שתבחרו לארגן הפתעה ליום הולדת בספא שמיים בארץ תצאו מרוצים, נרגשים ובעיקר כשעל פניכם פרוש חיוך גדול ורחב רק בשמיים בארץ מקום להפתעה ליום הולדת שמיים בארץ מציע מגוון חבילות מעניינות עבור הפתעת יום הולדת. ביקורות מהמקום החדש במרכז