כיצד יוצרים יום גיבוש למורות (ברמה גבוהה)?

יום גיבוש למורות, עם יותר אפשרויות. כמו אפשרות למרחצאות של ספא. ברכות, ג’קוזי, סאונה, חמם טורקי, אמבטיות שמנים ובריכת מלחים. ניתן לגבש חבילות של ימי כיף לעובדים לצד רחצה עם קולינריה עשירה כשרה למהדרין או יום גיבוש למורות עם מסאג'ים וסדנאות. בהתאם לתקציב אפשר לגבש חבילות ספא לקבוצות עם כל החוויות האפשריות. מהשיחה הראשונה בטלפון נבנה ביחד את החבילה הטובה ביותר לשביעות רצון המורים.


בניית חבילת ספא לקבוצות

יום גיבוש למורות

יום גיבוש למורות עם טיפולי ספא ייחודיים

בשמיים בארץ יש את המעסים המוכשרים בישראל, המספקים עיסוי איכותי מפיג, משחרר ומרגיע בעזרת העומק הרצוי. סדנאות גיבוש למורות בצירוף מסאג'ים מיוחדים ממבחר זנים, במתחם טיפולים אינטימי עם שמנים אתריים, הנעימים לעור ומניחים את עור הגוף משוחרר ואת כולם רגועים. עיסוי איכותי הנותן תחושת כיף ופינוק אמיתי.

יום גיבוש למורות הינו משהו שרצוי להשקיע בו מחשבה!

במידה ואתם רוצים רעיונות ליום גיבוש מפנק ומגבש, תזמינו אצלנו, שמיים בארץ, מקום מיוחד עם אלפי פניות של ערבי גיבוש.  בשמיים בארץ מספקים לאורחים חוויות אמיתי, טיפולי ספא בשילוב סדנת גיבוש עם הפעלות גיבוש ומפעילים שיגבשו את כולכם ויספקו יום גיבוש מושלם למורות, מיוחד ומוצלח!

אירוע סוף שנה למורות

במידה ואתם רוצים מקום מיוחד כדי לגבש את המורים. מקום שמכיל הרבה סוגי טיפולי ספא, סדנאות וסעודה חלבית כשרה למהדרין באזור אחד. הגעתם לספא הכי מוצלח עבורכם! ניתן לסגור ערבי גיבוש לקבוצות בשמיים בארץ, מקום האידיאלי, עם ניסיון עשיר של מעל 17 שנה ואלפי אורחים אוהבים. מבחר הגופים במשק נהנו בספא. מורים ומורות בתי ספר מכל הארץ, בנקים למשל בנק לאומי, בנק דיסקונט, בנק מזרחי, בנק אוצר לחייל. קופות חולים כללית, מכבי, לאומית. ביטוח כמו כלל, מיגדל, ביטוח ישיר. חברות היי טק, משרדי ממשלה וכמעט כל גוף שתעלו על דעתכם, ביקרו, נהנו, באו שוב וחוזרים לשמיים בארץ במרכז כדי להתענג עם חוויות מפתיעות.

ימי גיבוש למורות
ספא לקבוצות

יום גיבוש למורות (מדוע כדאי כאן?)

בשמים בארץ יכולים לבנות חבילה ייחודית עם מסאג'ים, ארוחות איטלקיות ובחירה רחבה של פעילויות וסדנאות. התחברו לקהל לקוחותינו המרוצים. בשמים בארץ ניתן לתכנן רעיונות לערב גיבוש, יום גיבוש לקבוצות, יחד עם הפעלות מגוונות ומרתקות, סדנאות כיף וגיבוש עם טובי המרצים. ספא לקבוצות עם הרבה אפשרויות כמו סדנאות אבחון, סדנאות טיפולי ספא, סדנאות מודעות, סדנאות מודעות, סדנאות אבחון ציור, סדנאות חשיבה חיובית, סדנאות אבחון, סדנאות גיבוש והומור, סדנאות שוקולד וסדנאות מודעות.

מסקנה במידה ואתם המארגנים של סדנאות גיבוש ואתם חפצים לקבל את המחמאות ותשבחות מחבריכם בחבורה, צרו קשר עם אברהם גל טלפון

*(חדש!! מימון פעילות יום גיבוש למורות בתי ספר מהקרן לקידום מקצועי. ניתן לשלוח טופס בקשה לפעילות בקלות דרך האתר. להלן קישור מהסתדרות המורים להגשת טופס הזמנת פעילות.