ספא דף ביתחבילות ספא זוגיותחבילת ספא לקבוצותהצעת מחיר

סרטון - שמיים בארץ
יום הולדת לאבא (בד"כ) היא  הדמות המרכזית והדומיננטית בבית. רעיונות ליום הולדת לאבא יכול להיות דבר לא פשות בימינו. הפתעה ליום הולדת לאבא יכול להיות מרגש, משמח ומאחד את כל המשפחה! אבא עובד על פי השכל אבל בקבלת מתנת יום הולדת מבני משפחתו אבא מתרגש ושמח עד בלי די. בשביל לחגוג חגיגת יום הולדת מצליחה ומרגשת עד דמעות בואו אלינו, ספא מיוחד של שמים בארץ ותיהנו מכל דקה. יום הולדת לאבא בשמיים בארץ באווירה רומנטית מרגשת זה רק בשמיים בארץ, האירוע הופך לבילוי יום גיבוש, יום פינוק מושלם לכולם!!! איך לחגוג יום הולדת בספא לקבוצות של שמים בארץ בונים לכם מגוון חבילות לחגיגה מושלמת!

יום הולדת לאבא – הפתעה!

ישנה אפשרות לערוך הפתעת יום הולדת לאבא, החוגג מגיע בלוויית אחד מבני משפחתו לקבלת עיסוי מפנק בחדר טיפול אישי ע"י מיטב המטפלים בארץ. עיסוי ע"פ בחירת המטופל עיסוי, שוודי, הוליסטי, רפלקסולוגיה, רקמות עמוק ועוד ועוד. לאחר קבלת עיסוי מפנק זה, יוצא מחדר טיפולים בהרגשה נהדרת של יום פינוק מדהים, חוזר לזולה הפרטית, שם מחכים לו בני משפחתו בחיוכים ובחיבוקים, זיקוקים נדלקים, נעימות ברקע, האבא מרוגש עד עמקי נשמתו יום הולדת לאבא מרגשת. ו… ונפתחת החבילה במנות פתיחה, נשנושים, ממרחים, סדנא ממגוון הסדנאות וארוחה איטלקית כפרית מעשי ידי השף המוצלח, כולם יושבים מחובקים על גבי כריות וכסתות וחגיגת יום הולדת, הופך להיות אירוע חברה, יום גיבוש בין כולם וחגיגת יום כיף שלא מכירים.

רעיונות ליום הולדת לאבא

אפשרות נוספת לחגיגת יום הולדת לאבא, האבא בוחר את החברים, המשפחה, שאיתם רוצה לחגוג יום מיוחד זה. קובעים, יום,תאריך, שעה וכולם מגיעים לחגוג חגיגה מושלמת עם המון כיף, פינוק ספא שנותן לכם הרבה, הרבה כיף. אוכלים טוב, דגים, סלטי בריאות, נשנושים, בוחרים סדנא מוצלחת ויחד עם המרצים המעולים, של ספא שמיים, חגיגת יום הולדת לאבא הופכת למרתקת, מעניינת ומהנה. הישבה הנוחה על גבי כרים וכסתות גורם לכם לחזור אלינו לכל אירוע משפחתי.

רעיונות ליום הולדת לאבא

הפתעה ליום הולדת לאבא

שמיים בארץ בונה לכם חבילות מדהימות לקבוצות. להזמנת הפתעה ליום הולדת לאבא או אם אתם מחפשים רעיונות ליום הולדת לאבא, יום כיף ליום הולדת ימי פינוק ועוד..

טלפון להזמנות :

/

שעות פעילות (הזמנה מראש)
יום א'- ה' מ: 08:30 – 00:30 בלילה
יום ו'       מ: 08:00 – שעתיים וחצי לפני כניסת שבת
מוצ"ש:    מ: שעה וחצי אחרי צאת שבת – 00:30 בלילה

    שם

    טלפון

    אימייל

    הזמנה לתאריך

    חבילת ספא

    תקציב לאדם

    הודעות

    הפתעה ליום הולדת לאבא