רעיונות ליום הולדת 30
יום הולדת 30 הוא יום שיש לחגוג במיוחד, מחפשים רעיונות ליום הולדת 30? לא כל יום הולדת מגיעים למספר עגול ומשמעותי כמו יום הולדת 30!

 

רעיונות ליום הולדת 30

ספא שמים בארץ משלב בתוכו יום כיף מושלם יום הולדת 30 חוויתי עם כיף והנאה, הפתעה ליום הולדת עם יום פינוק שלא נשכח לעולם!
האירוע משלב בתוכו ארוחות דשנות המוכנות ע"י שף מעולה עם פינוקים מתוקים. עיסויים משחררים, וסדנאות מגוונות ההופכות יום הולדת 30 לפעילות יום גיבוש מדהים! יום הולדת 30 הוא יום מרגש ומשמח לכל אחד. שירן ירדה מהמטוס בהתרגשות ובדמעות, כמה שנים שבילתה בקנדה עם חברות, עכשיו חזרה לחיק משפחתה, חיכינו לה שם בכיליון עיניים, נחתה בדיוק בתאריך יום הולדתה, ב 17 לאוגוסט, יום הולדת 30. החלטנו לערוך לה מסיבת הפתעה בספא במקום מיוחד שאין בנמצא!

הפתעה ליום הולדת 30

רעיונות ליום הולדת 30אחרי חיבוקים, נשיקות והרבה אהבה בשדה התעופה, נסענו ישירות לפינוק ספא, ידענו שרק שם יום הולדת 30 תהיה חווייתית ומלאת ריגושים, שיהפוך את היום ליום מיוחד יום פינוק יום כיף שעות של אהבה.. בכניסה לספא, שירן חטפה הלם, לאן הגעתי? הסברנו לה: גן עדן עלי אדמות, מקום שמפנק אותך ליום הולדת 30. מארחים נחמדים קיבלו אותנו ביום המיוחד, יום הולדת 30 התחיל בחיוכים מאירי פנים, מוזיקה חרישית התנגנה, ונרות וצדפים בכל עבר. אמנם אנו מכירים את המקום מבילויים שונים אבל כל פעם מתרגשים מחדש… השתרענו על זולה אישית פרטית, שירן הייתה עייפה אבל בשמיים בארץ התעוררה לחיים, צחקה, סיפרה התלהבה והתרגשה מאד, זה היה מפגש מרגש עד מאד!

יום הולדת 30

בשילוב ארוחות מבית שמיים בארץ, תוך כדי ספורים על קנדה היפה הוגשו מנות פתיחה טעימות ומיוחדות: לחם פוקצ'ה מאד טעים שנאפה במקום עם ממרחים שונים של גבינת שמנת טאפנד זיתים ועגבניות מיובשות, לקקנו אצבעותינו ונהנינו עד מאד משילוב הטעים של הממרחים השונים. לזניה-דפי לזניה במילוי חצילים קלויים ומבחר ירקות ברוטב עגבניות פומדורו. קנלוני- במילוי פטריות פונגי, תרד וגבינות אלפרדו. פסטיצו- מאפה פסטה איטלקי פריך בבשמל גבינות ופטריות ברוטב. קציצות פורטובלו ברוטב טחינה אלפרדו רביולי- ברוטב פטריות שמנת.+תוספת סלט יווני גדול וטעים במיוחד/חסה, מלפפון, עגבניות, בצל סגול, זיתים, גבינה בולגרית, לימון ושמן זית.רעיונות ליום הולדת 30
ממשקאות קלים וחמים. לאחר הארוחה הטעימה נכנסנו לחדר סדנאות, לאחר בחירת סדנא מרשימת סדנאות גיבוש הרבות שיש בשמיים בארץ, נכנסה אלינו מדריכה מתוקה ומתולתלת עם חיוך רחב על הפנים והתחילה להפנט אותנו עם סדנת גיבוש משעשעת ומצחיקה. זאת היתה שעה חוויתית, נהנו כולנו, התעוררנו לחיים בחוויה מוצלחת של יום הולדת 30. כן! זה היה יום כיף מיוחד במינו.
לאחר סדנת גיבוש חזרנו לזולה הנוחה השתרענו על הכרים והכסתות ודיברנו, פיטפטנו היה כיף! שירן התפעלה מקבלת הפנים המדהימה שערכנו לה.ארוחת שף עשירה וטעימה במיוחד, עיסוי, גיבוש. נכון תקופה ארוכה לא נפגשנו עם שירן, אבל הפגישה הגיבוש בספא המיוחד, שמיים בארץ הצמיח אותותיו לקשר ואהבה, חדשים, כאילו לא הינו מנותקים כ"כ הרבה שנים. הנאה מושלמת ליום הולדת 30! אז אם אתם מחפשים רעיונות ליום הולדת 30, שמיים בארץ מציע מגוון חבילות ספא לחגיגת הפתעת יום הולדת 30 להזמנות בשמיים בארץ התקשרו לטלפון