דף הביתחבילות ספא זוגיותחבילות ספא לקבוצותהצעת מחיר

יום הולדת 50 הוא יום שראוי לציין ולחגוג אפילו מעבר לרגיל. רעיונות ליום הולדת 50 לגבר או רעיונות ליום הולדת 50 לאישה נתן למצוא במגוון חבילות ספא זוגיות או ספא לקבוצות של שמים בארץ..

רעיונות ליום הולדת 50 לגבר או לאישה

אתם זוג אוהבים? חוויתם המון חוויות משותפות בחיים?  בא לכם לערוך אירוע מיוחד במקום קסום? ספא עם מגוון אפשרויות? בואו אלינו וחלומכם התגשם במלואו.. שמיים בארץ משלב בתוכו יום כיף מושלם יום הולדת 50 לגבר חוויתי עם ימי פינוק, כיף והנאה שלא נשכחים לעולם! האירוע משלב בתוכו ארוחות דשנות המוכנות ע"י שף מעולה עם פינוקים מתוקים, עיסויים משחררים ומפיגים מתחים, יום הולדת הוא יום מרגש ומשמח לכל אחד, ישנו צורך לחגוג עם חברים את היום המיוחד ובפרט יום הולדת 50 לאישה. יום ההולדת 50 כבר עברו כל כך הרבה חוויות בחיים והמפגש בין כולם מצביע על אירוע שהופך יום כיף מיוחד לכולם! בשמיים בארץ חגיגת יום הולדת, נחגגת באירוע מושלם, שהחוגגים אינם שוכחים ובאים שוב ושוב ליהנות מחוויות יום כיף, יום הולדת 50.

רעיונות ליום הולדת 50

רעיונות ליום הולדת 50

שמיים בארץ מגוון החבילות רחב וניתן לערוך יום הולדת 50 עם אופציות שונות. פעמים החוגג מגיע יחד עם זוגתו והופכים כמה שעות לגן עדן חלומי שאין בנמצא! ארוחה דשנה, עיסוי מפיג מתחים, קינוחים מתוקים וצלילה לאמבט שמנים מסכם יום הולדת 50 מפנק, מרגיע, משחרר.. ישנם קבוצות הרוצות לערוך הפתעה חלומית לחוגג ומביאים אותו בליווי אחד מחבריו כדי לקבל עיסוי מקצועי במקום, לבינתיים, חבריו ובני משפחתו מתכנסים בזולה פרטית, אישית, מעוצבת כמו מאהל עשוי מבדים, וילונות, כריות וכסתות. שם מחכים עם זיקוקים לחוגג היוצא בנשימה ארוכה ונעימה מחדר טיפול אישי, יוצא עם הרגשה של סיפוק הממלא את חלל ליבו יום הולדת 50.

יום הולדת 50 עם עיסוי מפנק

מפיג מתחים ,משחרר ועם הרגשת זרימת דם תקינה נכנס לזולה ורואה את כל מכריו, ידידיו, חבריו, השמחה מרקיעה שחקים שירים וריקודים מתנגנים והאושר זורח למרחק. לאחר ההתרגשויות, נכנסות מנות פתיחה וארוחות שף טעימות, כשרות למהדרין ומיוחדות.
מנות פתיחה טעימות מובאות לשולחן לחם פוקצ'ה מאד טעים שנאפה במקום עם ממרחים שונים של גבינת שמנת טאפנד זיתים ועגבניות מיובשות, האורחים מלקקים אצבעותיהם ונהנים עד מאד משילוב הטעים של הממרחים השונים. משקאות קלים וחמים. ארוחת שף עשירה וטעימה במיוחד. לזניה-דפי לזניה במילוי חצילים קלויים ומבחר ירקות ברוטב עגבניות פומדורו. קנלוני- במילוי פטריות פונגי, תרד וגבינות אלפרדו. פסטיצו- מאפה פסטה איטלקי פריך בבשמל גבינות ופטריות ברוטב. קציצות פורטובלו ברוטב טחינה אלפרדו רביולי- ברוטב פטריות שמנת. +תוספת סלט יווני גדול וטעים במיוחד/חסה, מלפפון, עגבניות, בצל סגול, זיתים, גבינה בולגרית, לימון ושמן זית.
יום הולדת 50 הנאה מושלמת! ישנה אופציה נוספת שהחוגג מגיע עם כל ידידיו חבריו מכריו נכנסים לזולה אותנטית המרגיעה ופותחים את הערב בארוחות דשנות וטעימות בשילוב סדנא מעניינת ומגוונת ממגוון הסדנאות הרחב שיש בספא. כחלק מיום כיף של יום הולדת 50, תוכלו ליהנות מבחירת סדנא הניתנת בחדר סדנאות ע"י מרצים מעולים, המעבירים את הסדנה בצורה מעניינת ומרתקת. שמיים בארץ מציע מגוון חבילות ספא ימי הולדת 50 להזמנות:
1700-700-640