דף הביתחבילות ספא זוגיותחבילות ספא לקבוצותהצעת מחיר

יום הולדת 60 הגיע, מחפשים חופשה רומנטית? רעיונות ליום הולדת 60? ספא משולבת בפינוקי גוף ונפש מענגים ומקצועיים! בואו אלינו, שמיים בארץ ותגשימו חלום ורוד! ספא שמיים בארץ מקום מעוצב מרהיב ביופיו ברמת על, ספא אידיאלי לזוגות אוהבים, ספא מושלם לקבוצות! ספא המשלב סדנאות מגבשות, אירוח בזולות נוחות ומעוצבות, ימי כיף לקבוצות מאלפות וחדרי טיפולים עם טיפולי ספא מקצועיים! שלמה ועליזה זוג אוהבים שמיום חתונתם קשורים זה לזו ביחד. עברו חוויות רבות בחיים, שמחות, אירועים, מסיבות, ילדים ונכדים.. חוויות ועוד חוויות.. אבל ימי כיף הם לא מוותרים! יוצאים, מבלים ונהנים..

רעיונות ליום הולדת 60

לקראת יום הולדת 60 לעליזה, החליט שלמה להפתיע את עליזה, מתנה ליום הולדת שלא היה כמותה בכל רחבי תבל, יום כיף מלא וגדוש, שעות של פינוק מפנקים. הגיע המועד, שלמה התארגן והזמין את עליזה לבוא איתו, יום פינוק בספא, מקום מיוחד מרהיב ביופיו ומעוצב ברמה גבוהה מקום שאין לו מתחרים. ספא זוגי, אוכלים טוב בנוסף יש עיסוי מרגיע, אמבט שמנים מפנק, מעורב במלחים איכותיים וריחניים, עוד ועוד פינוקים שהופכים יום הולדת 60 לבילוי יום כיף איכותי! עליזה חייכה, מתאים לי! צחקה.. התארגנה והצטרפה לשלמה למסע קסום לתוך עולם שמיים בארץ..

יום הולדת 60 בספא

בכיליון עיניים נכנסנו לספא אחוזי שרעפיים. ברגע הראשון לא הבנו לאן הגענו התחלנו להתרגש, להוזיל דמעות.. המקום מואר בנרות, מוזיקה שלווה התנגנה. מארחת חמודה ארחה אותנו בלבביות בחוויה של יום כיף ליום הולדת 60. הובילה אותנו היישר לזולה פרטית, אישית, מעוצבת בווילונות משי. ספא עם פינה אינטימית מושלמת בשבילנו. השתרענו במתחם הפרטי והתחלנו למלאות בטננו בארוחות השף המיוחדות. לגמנו כוסית אחר כוסית מהיין אדום יבש ובלענו את הסלט החלומי. שלפתע נכנסו זוג מטפלים מקצועיים של שמיים בארץ ואמרו בהלצה: "בואו להתפנק בחדר הטיפולים." נכנסנו לחדר טיפול אישי וכל שניה הרגשנו הנאה מושלמת של יום הולדת 60 הכי מוצלח. הרגשנו שכורים ולא מיין, הגשמה של חלום עם תמורה מלאה לכל אגורה!. המטפל עיסה את כל הגוף. צינורות הלימפה זרמו טוב והדם זרם בגוף המשוחרר.. חזרנו לזולה האינטימית, המיוחדת, מחליפים חוויות מהעיסוי ולומדים להכיר לעומק את צוות עובדים המדהימים של המקום. המארח נכנס שוב והוביל אותנו היישר לאמבט שמנים המלטף את הגוף. החוויה הייתה מושלמת.. גופינו נספג בשמנים ארומטיים נעימים, בשילוב שמני ספא ארומתרפיים עם מלחי אמבט איכותיים וריחניים. חזרנו שוב לזולה בהרגשת חלום. מגשים עמוסי מעדנים נכנסו זו אחר זו. סלטי בריאות, לזניות, ירקות חתוכים, דגים ברוטב חריימה פיקנטי, פשטידות.. החוויה קולינרית הייתה בשיאה! ארוחה לבבית אקסקלוסיבית! המארחים חזרו עם מיטב הקינוחים החמים שיצאו מהתנור. השעות עברו במהירות, הארוחות הדשנות, הישיבה הכיפית בזולה באו לקיצן.. שלמה ועליזה התרגשו, דיברו, צחקו, אהבו, יום הולדת 60 פעם בשנה בספא זו חוויה! ניתן גם לארגן הפתע ליום הולדת ולהזמין קבוצה של חברים ומשפחה.
ניתן גם להזמין הפתעה ליום הולדת 60!
להזמנת יום כיף ליום הולדת. בשמיים בארץ התקשרו לטלפון.