יום כיף לחברות

יום כיף לחברות טובות
סדנאות יום כיף לחברות בספא מפנק במרכז

מחפשים יום כיף לחברה בספא? יום אשר בו מתמלאים בריגושים, אהבה, חיבה, צחוק, הרגשה טובה יום שייחקק בליבנו לטובה. מי צריך יום כיף ספא לחברות? כולם. כל האנשים חייבים לצאת להתרענן למלא משאבים כדי להתמודד טוב בחיים. יום ספא לחברות יכול להצליח עם ממלאים אותו במקסימום ההנאות כמו:
ארוחה טובה, עיסוי מפנק, פעילויות גיבוש, סדנאות ואווירה של גן עדן.

יום הולדת לחברה
תמונות של הספא הקודם במושב ינוב 2012 – 2017

יום כיף לחברות בספא

אם אתם מחפשים יום כיף לחברות, שונה ומיוחד, יום כיף ליום הולדת שיהפוך ליום גיבוש מלא ומפנק, יום כיף לחברות עם מגוון פינוקים וריגושים. אנו בספא שמים בארץ מציעים פינוק של ממש. אם אתם רוצים יום כיף לחברה, הפוגה מהלחץ, קצת שחרור, גיבוש עובדים, ויציאה מהשגרה, אנו מציעים ימי כיף לחברות, גיבוש לקבוצות, ימי כיף אלו יכולים לכלול קבוצות קטנות וגדולות . בשמיים בארץ בונים ימי כיף, יום ספא לחברות או ערבי כיף הכוללים טיפולי גוף, ארוחות שף כשרות למהדרין ומגוון רחב של סדנאות. הצטרפו לקהל לקוחותינו המרוצים.

הפקת ימי כיף לחברות

הקבוצה נכנסת לספא ומארחים לבושים לבן, נחמדים ומחייכים מלווים אתכם לזולה פרטית שלכם. הזולות מחולקות ע"י וילונות משי נעימים עם כריות וכסתות רכות, כורסאות נוחות, מוזיקה חרישית, נרות מרצים ואווירה אותנטית מרגיעה שתכניס אתכם לאווירה של חופש ושלווה. כיף אמיתי. הצוות בשמיים בארץ תופרים ימי גיבוש למידותיו של האורחים, מתוך הבנת הצרכים של הקבוצה, בהתחשבות תקציב יום כיף לחברה, נעזור לכם להוציא לפועל יום כיף אולטימטיביים עבורכם. ניתן לארגן ימי כיף לקבוצות בשמיים בארץ, בשילוב סדנאות מגוונות ומעניינות. בשמיים בארץ המגוון רחב: סדנאות צחוק , גיבוש והומור,סדנת שוקולד, נומרולוגיה, סדנת ריקוד בטן, מעגל נשים, שפת גוף, אבחון ציור , אבחון תווי פנים, חשיבה חיובית, השלמות שבזוגיות, העצמת היכולות האישיות ע"י איזון האגו. לאור החוויות המהנות והפעילויות המגבשות יוצרות יום כיף חברות מושלם. הצוות מתאחד.

ספא לחברות בשילוב עיסויים

בשמיים בארץ ישנם את מיטב המטפלים הטובים בארץ, הנותנים טיפול מיוחד מפיג, משחרר ומרגיע לפי העוצמה הרצויה. טיפולי ספא מיוחדים ממגוון סוגים, בחדר טיפולים אישי פרטי עם שמנים ארומאטיים, הנעימים לגוף ומשאירים את עורכם רך נעים וחלק. יום כיף בספא שמים בארץ בא נפנק אתכם בארוחת בופה עשירה כשרה למהדרין עם אפשרות לתפריט כפרי, איטלקי, חלבי או דגים על פי בחירתכם. מדוע ימי כיף בספא שמיים? ימי כיף לחברות נתפסים כחוויה שמטרתה לאחד את עובדי החברה והמנהלים. באמצעות ימי כיף לחברות לומדים להכיר אחד את השני טוב יותר ומעמיקים את הקשרים האישיים והבלתי פורמאליים בינהם.

יום כיף לחברה

הדינאמיקה שנוצרת במהלך ימי כיף לחברות, גיבוש עובדים מגבשת ומשפרת את המוטיבציה שלהם. באופן זה מעניק יום כיף לעובדים. סיבה נוספת לקום בבוקר לעבודה, סיבה חברתית. אין זה סוד שצוות עובדים מגובש מגביר את היעילות ואת תפוקת העובדים ומשפר את עבודת הצוות. מנגד צוות שאינו מגובש, עלול לגרום למוטיבציה נמוכה של העובדים ולפגוע בתפוקתם. למרות שבטווח הקצר יום גיבוש לחברות הוא בעצם הפסד יום עבודה, הרי שבטווח הארוך ימי גיבוש לחברות משפרים את תפוקת הארגון.
יום כיף לחברה

המלצות על ימי כיף ספא לחברות

חברת אמדוקס: משמונה בבוקר עד חמש כולנו רכונים על גבי המחשב עם עבודה אין סופית. החלטנו להתאוורר לצבור כוח להתנתק מהמציאות אחרי ברור מקיף יצאנו לספא מרגיע, מפנק, משחרר ומשאיר טעם של עוד. יום כייף בשמיים בארץ חויה כייפית מפנקת.
ועדי עובדים ביה"ח איכילוב: מבוקר ועד ערב מול עיניהם של עובדינו צרות של אנשים. מחלות, קשיים, בעיות, החלטנו בוועדה להוציאם ליום כיף משחרר ומרגיע. חיפשנו מקום באזור השרון ספא לחברות. הגענו למושב ינוב בין שדות מוריקים, ישנו ספא אחד יחיד ומיוחד, החוויות הכיף הרשמים חדרו לליבנו עמוק. כבר קבענו לצוות נוסף לערוך ערב צוות בספא מושלם.

יום כיף לחברות

יום ספא לחברות או  ימי כיף לחברות
ספא לחברות

בספא שמיים בארץ בטלפון