יום כיף ליום הולדת הוא יום מרגש ומשמח. ביום ההולדת האדם מרגיש צורך לחגוג עם חברים/ות את היום המיוחד שלו. ימי כיף ליום הולדת עם בילוי ייחודי המקנה לחוגג ולחבריו הרגשת קירבה, שמחה והנאה מושלמת. בשמיים בארץ מארגנים לכם  חגיגת יום כיף ליום הולדת, אירוע מושלם שהחוגגים אינם שוכחים ובאים שוב ושוב ליהנות מיום כיף ביום הולדת . מגוון חבילות ספא ליחיד, חבילות ספא לזוגות או חבילות ספא לקבוצות.

יום כיף ליום הולדת

יום כיף ליום הולדת

תכנית יום כיף ליום הולדת בשמיים בארץ או יום פינוק לאישה, מתחיל בכניסה שלכם יחד עם החברים לזולה פרטית מעוצבת. כמו אוהל ממוזג בתוך מבנה עשוי מבדים וילונות כריות וכסתות. כמו בכל יום כיף ליום הולדת מיד פותחים בשיר מיוחד ליום הולדת.. לאחר מכן וכחלק מתכנית יום כיף מיוחדת ליום הולדת, נכנסים המארחים לזולה כאשר זיקוקים בידיהם. הקרח נשבר, הרגשה שנמצאים במקום הנכון מלווה את החוגגים. מנות פתיחה טעימות מובאות לשולחן. כולל לחם פוקצ'ה מאד טעים עם ממרחים שונים. האורחים מלקקים אצבעותיהם ונהנים עד מאד משילוב הטעים של נשנושי הבית. כמוכן נהנים האורחים מבר משקאות קפה ותה צמחים חופשי.

יום פינוק ליום הולדת

בחגיגת יום כיף ליום הולדת נכנס החוגג העיקרי לחדר טיפול אישי ע"י מטפלים מעולים שיש רק בשמיים בארץ טיפול עיסוי מקצועי מרגיע משחרר מפיג מתחים ומכניס את הגוף לרגיעה כללית אין יותר כיף מזה. חבריו שמחכים לו נכנסים לפינת משחקי חברה מעניינים ומלווים את זמנם במשחקי תחרות. ברגע שחוזר החוגג מחדר העיסוי בהרגשת רענון זרימה שחרור והרגשה של בנאדם חדש נכנס לזולה עם שירי יום הולדת ומחיאות כף סוערות התרגשות של שמחה. אם אתם מחפשים רעיונות ליום כיף ליום הולדת, שמיים בארץ היינו המקום המושלם עבורכם.

יום כיף ליום הולדת

ימי כיף ליום הולדת עם ארוחה

כידוע אין חגיגה בלי עוגה, ואין יום כיף ליום הולדת בלי אוכל טעים., כחלק מיום הכיף שלכם בספא שמיים בארץ תקבלו אוכל עשיר ומגוון. לאט לאט נכנסות המנות העיקריות לזולה בו יושבים כולם המבחר גדול והאוכל בשפע. ארוחת שף עשירה וטעימה במיוחד. תוכלו לבחור יחד עם החברים מבין מגוון מטעמים ייחודים ליום הולדת.

יום כיף ליום הולדת

  • לזניה-דפי לזניה במילוי חצילים קלויים ומבחר ירקות ברוטב עגבניות פומדורו.
  • קנלוני- במילוי פטריות פונגי, תרד וגבינות אלפרדו.
  • פסטיצו- מאפה פסטה איטלקי פריך בבשמל גבינות ופטריות ברוטב.
  • קציצות פורטובלו ברוטב טחינה אלפרדו
  • רביולי- ברוטב פטריות שמנת.
  • תוספת סלט יווני גדול וטעים במיוחד/חסה, מלפפון, עגבניות, בצל סגול, זיתים, גבינה בולגרית, לימון ושמן זית.כחלק מיום כיף ליום הולדת תוכלו ליהנות מבחירת סדנא הניתנת בחדר סדנאות ע"י מרצה מעולה המעבירים את הסדנא בצורה מעניינת ומרתקת. יום כיף ליום הולדת יעבור לכם תוך מספר שעות יפות ומהנות. ספא שמים בארץ מציע מגוון חבילות ספא לימי כיף. תוכלו לקבל חבילות ספא במחיר משתלם. חבילת יום ההולדת כוללת כניסה למתחם הספא, טיפול לחתן יום ההולדת, אוכל טעים, סדנא מרתקת, כיבוד ופינוקים אחרים.

יום כיף ליום הולדת בספא

ימי כיף ליום הולדת אם אתם מחפשים רעיון טוב לחגוג בשמיים בארץ יש מגוון אפשרויות.
לפרטים נוספים והזמנת ימי כיף ליום הולדת במתחם ספא שמיים בארץ צלצלו:

טלפון להזמנות יום כיף ליום הולדת:

/

רעיונות ליום כיף ליום הולדת

ימי כיף ליום הולדת – חדשות

רוגע והתחברות מחדש ביום כיף ליום הולדת
נכתבה על ידי: עדי פוט
יום חמישי 14 ינואר 2016

יום כיף לימי הולדת

כשחיינו מסתבחים יותר עם עבודה, בני זוג, וילדים, שני החברים הכי הטובים שלי ואני מצאנו כי אין לנו הרבה הזדמנויות לבלות זמן שקט ביחד ולחלוק את מה שקורה בחיינו. לכן בשנים האחרונות, התחלנו מסורת ממכר לבילוי יום כיף ליום הולדת בספא כדי לחגוג את ימי ההולדת שלנו ולהתחבר מחדש, ללא הסחת דעת. אנחנו כבר מחפשים את המקום המושלם לקחת אותנו מההתעסקות בחיינו לכמה שעות. מהרגע שהגענו לשמיים בארץ, ידענו שאנחנו עשינו בחירה מצוינת עבור החגיגה של השנה. בכניסה לספא, היינו אפופים באופן מיידי בשמיכה של שלווה ורוגע. העיצוב הוא בטוב טעם ואלגנטי, והוא בשילוב עם תאורה עמומה, מוסיקה שלווה מתנגנת בעדינות ברקע, וריח עדין של שמנים ארומטיים באוויר כדי ליצור את אווירת הספא המושלמת. הובילו אותנו לחדרים המסודרים להפליא, שבו אנחנו קבלנו נעלי ספא. כבינו את הטלפונים שלנו כדי שיום כיף ליום הולדת שלנו יהיה ללא הפרעות.

ההתנתקות

התנתקנו מכל האחריות של היום יום, הובילו אותנו למתחם הפרטי שהוכן במיוחד שבילנו עם שתייה חמה וקרה וכיבוד קל. לאחר שנתנו לנו קצת זמן להירגע, אחד אחד המטפלות שלנו הגיעו לקחת כל אחד מאתנו לטיפול בחדר פרטי לקבלת עיסוי מפנק. הספא מציע מגוון רחב של טיפולי ספא ועיסויים, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי באבנים חמות, רפלקסולוגיה, ואנחנו כולנו בחרנו את הטיפול המועדף מראש. העיסוי השבדי שבחרתי היה מרגיע שלא ייאמן. שעה וחצי עברו בהרף עין, המטפלת הקשיבה בתשומת לב לבקשות שלי, והצליחה לשחרר במיומנות את כל המתח מהגוף שלי. יצאתי עם גוף כמו ג'לי. נדדתי בחזרה למתחם הפרטי שלנו בהלם, שבו אני יכולה לראות שכולם נהנו מתחושת העיסוי כמו שאני.

האווריה

כפי שהתבטלנו על כריות, נוח מדי אפילו לנסות לשבת זקוף, אוכל מושלם שהוכן על ידי מארח שהועבר הכשרה להכין לנו את הארוחה, כמו שף כזה אישי שלנו. אנחנו בחרנו בתפריט קבוע של לזניות ופסטות, וסלט יווני טרי, מלווה ביין לבן טעים ממרתף היין של הספא. סיפרנו לספא שאנחנו באים לחגוג יום כיף להולדת ואחרי הארוחה, כאשר אנחנו באמת לא חשבנו על עוד ביס, המארח בא עם קינוחים מתוקים זיקוקים ושירה של מזל טוב. היה כיף.. לאחר שעות מהנות של טיפול גוף ונפש על ידי אוכל טעים, עיסוים מפנקים, חברה טובה באווירה פנטסטית, הגיעה הזמן שלנו להיפרד בעצב משמיים בארץ ולחזור לחיים האמיתיים שלנו. הזיכרונות של יום כיף הנפלא הזה יישארו איתנו עד שנוכל להיפגש כאן שוב למסיבת יום הולדת של השנה הבאה.

רעיון טוב ליום הולדת!

יום ראשון 03 ינואר 2016

לרשותם עשרות חבילות ספא זוגיות או חבילות ספא לקבוצות. ניתן לחגוג יום כיף ולאחר מכן יום הולדת הפתעה.

חורף חם
יום שלישי 17 נובמבר 2015

חורף חם בשמיים בארץ! בואו לחגוג יום כיף ליום הולדת חמים ונעים עם מרק חם, טיפולי ספא וארוחת שף חלבית כשרה למהדרין. ניתן להזמין חבילות ספא זוגיות ליום הולדת או חבילות ספא לקבוצות החל מ 10 אנשים ומעלה. חוויה מושלמת לחוגג ולמזמין.

חבילות ספא לקבוצות או חבילות ספא לזוגות
יום חמישי 12 נובמבר 2015

ניתן להזמין ימי כיף ליום הולדת, חבילה זוגית או חבילה לקבוצה. כולל עיסוי ארוחת שף כשרה למהדרין ואפשרות למגוון סדנאות והפעלות. החל מ – 165 ש"ח בחבילות ספא לקבוצות ו-290 ש"ח לאדם בחבילה זוגית.

ערב זוגי רומנטי ליום הולדת
יום שני 09 נובמבר 2015

אם בא לכם במקום יום כיף ליום הולדת, ערב זוגי רומנטי ליום הולדת. ניתן לבחור ממגוון חבילות זוגיות החל מ 580 ש"ח לזוג. כנסו ללשונית השניה באתר מצד ימין "חבילות ספא זוגיות" ותתקשרו להזמין חבילה מפנקת עוד היום!

יום כיף ליום הולדת
יום ראשון 08 נובמבר 2015

מחפשים ימי כיף ליום הולדת? משהו מקורי ושונה מכל ספא סטנדרטי? רוצים רעיון להפתיעה את הקרוב בחוויה ייחודית של יום כיף ליום הולדת בלתי נשכח? הגעתם למקום הנכון! מגוון חבילות ספא עם ארוחת "שף"! עיסוי מקצועי ומארח אישי אשר יכין עבורכם ארוחה מפנקת, חלבית כשרה למהדרין. ימי כיף ליום הולדת החל מ 290 ש"ח לאדם. כמו כן ניתן לקיים יום כיף לעובדים בספא הכי מפנק בארץ.

רעיונות ליום כיף ליום הולדת

טלפון להזמנת יום כיף ליום הולדת:

/