יום כיף לעובדים הוא יום המוקדש לאיחוד יום גיבוש החברה. אחרי כל בוס חזק ואכפתי עומדת חברה מתקדמת מצליחה ומצליחה עם עובדים מרוצים וחיוך קבוע על הפנים. עובדים שמרוצים לבוא לעבודה הם עובדים שמקבלים ' פידבק ' טוב מהבוס. הבוס אכפתי לעובדים ומלבד המשכורות שנותן מדי חודש בחודשו מוציא אותם לימי כיף והנאה. יום כיף לעובדים הוא יום שחובה לערוך אותו כדי לתת לעובד הרגשה טובה לבוא לעבוד במסירות ובחשק.

יום כיף לעובדים בספא

יום פינוק לעובדים
יום כיף לקבוצות במרכז. עמדות פינוק, ארוחות שף, ומגוון סדנאות לקבוצות..

ספא שמים בארץ הוא מקום מושלם ליום כיף לעובדים. העובדים נכנסים לספא עם רגשות חיוכים ולחיים סמוקות. נכנסים לזולה הפרטית המעוצבת והנוחה עם כריות וכורסאות. יושבים בתחושה של רענון, חופש, מילוי משאבים. המארחים המדהימים העובדים בשמיים בארץ ממלאים כל צרכם של העובדים להרגשת יום כיף מושלם. מחלקים נעלי ספא נוחות לתת להם הרגשה של בית חמים ונעים. מנות פתיחה טעימות מוגשות לשולחן ביום כיף המושלם. לחם הבית,גבינת שמנת מטובלת טפנד זיתים ועגבניות מיובשות סלט עלי בייבי ברוטב וינגרט תפוזים. משקאות קלים ותוססים חופשי. לאחר המנה הטעימה נכנסים העובדים בסבבים לחדרי טיפול אישיים שם מקבלים טיפול אישי ומסור ע"י צוות המטפלים המעולים שיש בשמיים בארץ. העיסוי המושלם מקנה לגוף הרגשת זרימה רוגע רענון והנאה מושלמת. ישנם המקבלים עיסוי רקמות עמוק, עיסוי הוליסטי לפי בחירה. לאחר סבב הטיפולים המקצועיים חוזרים העובדים לזולה הפרטית שם מקבלים ע"י שף מיוחד שיש רק בשמיים בארץ.

סדנאות יום כיף לקבוצות בצפון ובכל הארץ

ישנם חברות המעדיפות סדנת גיבוש והומור או סדנת צחוק, סדנה בה יבואו לביטוי עבודת צוות תחת ללץ. גיבוש הקבוצה תוך כדי שעשוע וכיף. משחקים פסיכולוגים ומשחקי חברה באווירה תחרותית מצחיקה הנושאת פרסים למנצחים ו…עונש למפסידים. לאחר הסדנא המוצלחת נכנסים העובדים שוב לזולה הפרטית שם מקבלים מנות עיקריות איטלקיות, ניתן לשלב דגים בתוספת תפו"א ואורז. ולסיום קינוחים מובחרים. כמו כן ניתן להזמין סדנאות חוץ, סדנאות יום כיף לקבוצות בצפון, במרכז ובדרום.

בשמיים בארץ המבחר רב והאוכל חלומי.

כן יום כיף לעובדים הופך ליום כיף חוויתי במיוחד. שכולם יוצאים בהרגשה מדהימה ומשחררת. רק בשמיים בארץ יום כיף לעובדים יכול להיות יום כיף מושלם! אז אם אתה מארגן יום כיף לעובדים מיומנים ונאמנים? מעוניין להעלות את מורל העובדים בארגון או העסק שלך? אתה רוצה לשמר  את תחושת הכיף והשיתוף הקיימת בין העובדים? ובכן מה שאתה צריך הוא להזמין אותם ליום כיף לעובדים כאן אצלנו בשמיים בארץ. יום כיף לעובדים, בשילוב מסאג'ים איכותיים עם מיטב הפינוקים, יבוא להם כהפתעה מוחלטת שהעובדים שלכם לא ציפו לה. תראה אלו פלאים יום כיף  כזה עשוי לחולל במוטיבציה של עובדיך. " שמיים בארץ" שבמרכז השרון מציע לך, מארגן יקר, פינוק מגבש שאין כמוהו.

קבלו הצעת יום כיף לעובדים ישר למייל

הרכבת חבילות יום כיף לעובדים במרכז

https://youtu.be/xi66q8dV2Qc

שלל פינוקים במהלך יום כיף לעובדים

באפשרותך לנצל את ההזדמנות במטרה לחגוג אירועים שונים לבחירתך – סיום פרויקט, גיבוש, קבלת עובדים חדשים, הצלחות וגם לציין ימי הולדת לעובדים. בכל אירוע שתבחר תוכל לשלב טיפולי ספא לעובדים:  עיסויים וטיפולי גוף, ארוחות שף כשר למהדרין שהן פשוט חגיגה קולינרית, מעשה ידיו של השף שלנו – מגיעים להם. שיתפנקו קצת, מה יש? בין ארוחה למסאג' תוכלו להתרווח לכם בפינת הזולה הכיפית על מזרנים רכים, כורסאות וכריות נוחות. במסגרת יום כיף לעובדים ניתן להתענג משלל טיפולי ספא, ביניהם מסאג'ים שונים – שבדי, הוליסטי, רפלקסולוגי, מסאג' רקמות עמוק, טיפול בארומתרפיה, עיסויים רפואיים, עיסוי באבנים חמות, איור-ודה, ועוד. הארוחות המשובחות מוגשות עם יין  ושתייה קלה במגוון טעמים. בנוסף, תוכלו ליהנות כאן ממגוון סדנאות בנושאים שונים ומפגש אישי עם מיסטיקאית ונומרולוגית.. יום כיף לעובדים ב"שמיים בארץ" – ידברו על כך במשך הרבה זמן. להזמנות צרו קשר.

טלפון להזמנות יום פינוק לעובדים :

/