מתנה ליום נישואין

מחפשים רעיונות למתנה ליום נישואין? מתנת יום נישואין של פעם בשנה, המזכירה לנו לתת זמן לזוגיות ולאהבה.

רעיונות למתנה ליום נישואין

ירדתי במדרגות המשרד במהירות לכיוון החנייה שם חיכתה לי הביואיק לה-קרוס השחורה. הפעלתי את מערכת הסטריאו המשוכללת עם מוזיקה רגועה ונסעתי לכיוון ביתי החם, מצפה לראות את אשתי מדהימה. טור מכוניות השתרך לאיטו בכביש העמוס בשעה זו בהמוני בני אדם החוזרים לבתיהם אחרי עוד יום עבודה. אט אט נפתח הכביש ונכנסתי למרכזה של העיר, ומול עיני נתקלתי בשלט חוצות ענק "שמיים בארץ". כחובב פרסומות והרפתקאות, הקלדתי את המספר על גבי האי-פון, שמרתי אותו תחת השם "פינוק שווה בדיקה" והמשכתי לכיוון ביתי. מצאתי את אשתי מותשת אחרי יום ארוך. אמרתי לה: יפתי, את צריכה מנוחה, ניקח אותך למקום מרגיע. היא הרימה אלי עיניים עייפות ואמרה בחן: בכיף, אבל שיהיה מקום מיוחד! ביום ראשון הבא אנו חוגגים יום נישואין, היה ברור לי שזה הזמן הכי מתאים להעניק לאשתי האהובה, מתנה ליום נישואין. כמו תמיד, ההתלבטות לאן הפעם…? היכן אפשר לבלות, להתרענן וליהנות כמה שעות של כיף באמצע החיים. נזכרתי בפרסומת המפתה של "שמיים בארץ". צלצלתי, הזמנתי ליום ראשון חבילת ספא זוגית, חבילת גן עדן.
"אשה שלי, מגיע לנו פינוק משותף, תשרייני את יום ראשון וניסע לעשות כיף." נכנסנו לספא, מוזיקה חרישית נשבה בין וילונות המחלקים את המקום לזולות פרטיות אישיות. מארח מקסים נכנס אלינו עם חיוך ביישני: שמי רועי ואני מלווה אתכם לאורך הערב המדהים.
בידו מגש ענק עם מנות פתיחה מדהימות, לחם פוקצ'ה טעים במיוחד עם ממרחים שונים של גבינת שמנת, טאפנד זיתים ועגבניות מיובשות, סלט גדול, משקאות ויין טוב.השתרענו על המזרונים הנוחים ונתנו לעצמנו להתמכר לרוגע ושלווה של שמיים בארץ.
כעבור זמן מה, נכנס המארח שוב והוביל אותנו לחדר עיסויים. בחדר הטיפול הזוגי אשתי פונה אלי מאושרת, לא חלמתי על כזאת מתנה ליום נישואין. חייכתי, באמת ההנאה מושלמת בספא. האווירה, ההרגשה, השירות, מתנה ליום נישואין מוצלח. לאחר העיסוי המדהים כ50 דקות עיסוי שוודי/ארומתרפי ו30 דקות טיפול קצוות המפיג ומשחרר לחצים, הגיע טיפול באבנים חמות המשחררות אנרגיות שליליות מהגוף כ15 דקות התגלגלו על גופינו אבנים חמות המסייעות לזרימת דם טובה.. אחרי שבחרנו אלו שמנים ישתלבו עם אלו מלחים, הבנו שפנינו מועדות לאושר צרוף. לאחר מסע חלומי זה חזרנו מאוחדים לזולה הפרטית בהרגשה כללית מצוינת ותחושת שלווה ורוגע. תוך כדי התרפקות נעימה, מחובקים בשלווה על מזרני רצפה, מוצפים רגשות קירבה ואהבה, קיבלנו את המנה העיקרית על פי בחירה המוגשת במקום על ידי שף הבית המעולה של "שמיים בארץ", ניחוחות ערבים עולים מהמנות הטעימות והמיוחדות. ניחוחות שמעלים חוויות ריגוש מיוחדות. ספא רומנטי מלהיב! ספא זוגי חלומי. חזרנו לזולה בהרגשה עילאית מדהימה, הרגשנו בשמים.. אבל אנו עדיין בארץ.

רעיונות למתנה ליום נישואין

מתנה ליום נישואין

הרגשנו בשאנטי.. ומנות אחרי מנות נכנסות זו אחר זו.. עדין לא סיימנו מנה ראשונה ועוד מגש מלא נכנס ואחריו עוד מגש.. חצילים ממולאים בגבינות פטריות ברוטב ניוקי רביולי מעודן, לביבות בטטה עם טחינה או אלפרדו מוקרם מוגש עם סלט ירוק. קנלוני במילוי פטריות פונגי גבינות עיזים תרד ומוצרלה ועוד ועוד ועוד.. המנות היו טעימות ומיוחדות נרות מרצדים סביב עיננו הסופלה שוקולד המלא שוקולד המענג הגיע עם זיקוק מאיר. מתנת יום נשואין מושלמת, השעות הלכו והסתיימו להן ואנו נשארנו עם טעם של עוד רוצים עוד ועוד שעות של כיף והנאה בספא המיוחד. שמיים בארץ מקום ייחודי למתנת נישואין מיוחדת. אז אם את/ה מחפש/ת מקום מושלם למתנה זה רק, רק, רק בספא!

רוצים רעיונות למתנה ליום נישואין? שנרכיב עבורכם חבילה מרגשת? התקשרו עכשיו!

מתנה ליום נישואין