סדנת מעגל נשים בשמיים בארץ הופכת לכם יום גיבוש מרתק. המנחה המדהימה מעבירה את הסדנא תוך שעשוע וכיף. סדנת מעגל נשים יוצרת ריפוי,קשב וחיבור. ההקשבה רבה זו לזו, לפתוח את הלב ולספר. הסדנא נפתחת בסיפורים משעשעים סביב החוגג העיקרי, כלת מסיבת רווקות לפני חתונה, כלת יום הולדת, אמא וכו' לאחר שמכירים טוב, טוב את החוגג, המנחה פותחת בתרגיל פסיכולוגי מרתק, כולל דיון מעניין, בסדנא נשמעות דעות שונות של המאזינים. נשים נהנים מאד מהדיון הפסיכולוגי וממשיכים להשתמש בבית עם החברים. לאחר מכן ישנו סבב מעגל ברכות יצירתי ומרגש עד דמעות.

סדנת מעגל נשים

הסדנה מתאימה לקבוצות נשים קטנות או גדולות ולכל סוגי האירועים. מטרת הסדנה היא להכיר בין הנשים במעגל, גם אם נפגשו בפעם הראשונה ולקרב בין אלו המכירות שנים. סדנת מעגל נשים מחדדת את המרקם המיוחד שנוצר בין  הבנות, עם הרבה זרימה, קלילות ותוך כדי בטבעיות נוצרים רגעים מרגשים, מומלץ ביותר!

המלצות על סדנת מעגל נשים

דניאל חברתה הטובה של מיטל החליטה לערוך לה מסיבת רווקות בבית ספא שמיים בארץ. שמועות אמרו שהאירוע כולל הכל במחיר מצחיק! הגיע התאריך, דניאל וחברותיה נכנסו לספא בארשת תמוהה, נכנסו לתוך מקום אחר, משהו שונה שלא קיים. מארחים באו לקראתן ושחררו אותן מהמבוכה שנפלה עליהם. הובילו אותן היישר לתוך זולה פרטית והסבירו, מסיבת רווקות יהפוך לכם יום כיף שאתן לא מכירות! התיישבו בזולה ואט אט התחילו להיכנס לעניינים. מטפלת ספא מעולה, דונה, קראה למיטל לחדר טיפול אישי ובינתיים החברות ישבו ונהנו ממשקאות וממנות פתיחה מיוחדות! מיטל חזרה מהטיפול כבחורה חדשה זה היה מעולה! כל דקה נתנה לגופי מרגוע, הרפיה, תענוג! מיטל הצטרפה לחברותיה ונהנתה יחד איתן מהמנות הטעימות במיוחד. לאחר הארוחה המשביעה והמעודנת נכנסו הבנות לחדר סדנאות, שם חיכתה להן המרצה של שמיים בארץ. הן בחרו סדנת מעגל נשים. סדנא נמשכה כשעה תוך כדי קשב וחיבור אחת לשנייה, הערב הפך למרגש עד דמעות!

להזמנת סדנאות בשמיים בארץ התקשרו לטלפון