ספא דף ביתחבילות ספא זוגיותחבילת ספא לקבוצותהצעת מחיר

סרטון - שמיים בארץ
ספא ליום הולדת הוא יום חוויתי, יום כיף ומרגש מאד! אנשים מחפשים לחגוג ימי הולדתם במקומות מקוריים שההנאה שם מהנה ומוצלחת. יום הולדת 30, יום הולדת 40, 50, 60 או יום הולדת בכל גיל עד 120 השמחה רבה! בילוי יום כיף ליום הולדת הוא בילוי ייחודי המקנה לחברה' הרגשת קירבה שמחה והנאה מושלמת. ספא מפנק של שמים בארץ, עורך בשבילכם חגיגת מתנת יום הולדת שאין דומה לה, הריגושים, ההרגשה, ההנאה המירבית, משאירה את טעמה המתוק להרבה שנים יפות. הגענו קבוצה של כמה חברה' לחגוג ספא ליום הולדת לחברינו תום. מסביב לביתן הספא המקום נראה שומם ומפחיד. יוני צעק לרון לאן סחבת אותנו? לעשות אימונים? חשבנו לעשות רוורס ולחזור מהיכן שבאנו. אני רעב, עייף, די! לאן? תמהנו לא ידענו לאן הגענו, חגי היה חזק מאז ולתמיד ספא זה ספא ואני נכנס..

ספא ליום הולדת

צעדנו אחריו בדממה ונכנסנו לתוך מקום ענק חשוך עם נרות, מיזוג חזק המניע את וילונות המשי , היה נראה כמין חלום השתתקנו ונכנסנו אט אט לתוך שמיים בארץ. היינו המומים לא עיכלנו לאן נפלנו וצוות מארחים יפים פנו אלינו בחיוך והזמינו אותנו להיכנס עמוק, עמוק לתוך המאהל, עיצבו לנו זולה מלאכותית והשתרענו שם בכיף. היה דממה אף אחד לא פצה פיו מההלם שנקלענו אליו. רון, צדקת! הגענו לארמון! ארוחות שף מדהימות הוגשו לשולחן, נשבר הקרח וטרפנו את האוכל, היינו מורעבים, מעדנים מיוחדים שלא מכירים! עודנו מקנחים פינו מטפל ספא הציץ מבעד לוילון המשי והזמין את תום לטיפול המשחרר גוף ונפש, מתנת יום הולדת. תום נכנס לחדר טיפול ובינתיים אנו התחלנו להכין את החגיגה, ניפחנו בלונים, הכנו זיקוקים, ערכנו עוגיות על השולחן, היו נרות צדפים, וחיכינו בצפייה לתום שלנו.

ספא ליום הולדת

ספא ליום הולדת

מתנת יום הולדת שלא שוכחים! אחרי כשעה תום יצא רענן ומחודש כוחות ורץ לקראתנו, שרנו, מחאנו כפיים, זיקוקים, היה שיגעון! תום התבלבל ונהנה כ"כ מיום ספא מתנת יום הולדת. שרנו, ברכנו, התחבקנו היה חלום! חברה' זה חברה והם אוהבים ימי כיף, ימי פינוק, במקומות מיוחדים. לאחר השירה נכנסנו לחדר סדנאות ענק בחרנו מתוך רשימת סדנאות גיבוש סדנת גיבוש צחוק והומור התגבשנו, צחקנו, השמחה הרקיעה שחקים, ספא ליום הולדת.

להזמנת ספא ליום הולדת
התקשרו לטלפון