ערב גיבוש לעובדים במרכז שמים בארץ.

ערב גיבוש לעובדים מומלץ ובלתי נשכח עם כל האפשרויות כדי לקיים ערב גיבוש הכי מושלם שיכול להיות!

ערב גיבוש לעובדים במרכז

ערב גיבוש לעובדים הינו זמן כיף שבו הם מתחברים ונפתחים. אפשר למלא אותו במגוון פעילויות ומתאים לקיימו מתי שרוצים. אפשר להנות מיום פינוק למנהלים, ימי צוות פרטיים או אירוע צוות מרשים. אפשר גם לקיים אירוע אינטימי רק לנשים (כמו יום האשה הבינלאומי או מסיבת נשים). ביום הכיף ניתן לאחד חוויות שונות, הפוקוס הבסיסי בהם הוא התיידדות, רגיעה, חוויה מרתקת, מגבשת ומילוי מאגרים של אנשי הצוות לשם ריכוז מחודש בחברה.

קבלת הצעת ערב גיבוש לעובדים - השארת פרטים להצעה מיידית!

ערבי גיבוש עם סדנאות לעובדים

סדנאות ערב גיבוש לעובדים

שילוב המנצח בין סדנאות לעובדים בהפקת יום כיף לקובצות עובדים בספא יחד עם טיפולי ספא מעולים עם מיטב המטפלים בתחום. המסאג'ים הם ברכה לגוף ולנפש שגורמים להרגיש שלווים ומחוזקים. אפשר לחבר בין עיסויים באורכים שונים.

ערב גיבוש בספא עם עיסויים ברמה

טיפולים לחברות עם מגוון פינוקים לדוגמה עיסוי עדין, מסאז' שוודי, טיפול אינטנסיבי, עיסוי דיפ טישיו, עיסוי לחיזוק שרירי השלד, הוליסטי, טיפולי פנים, רפלקסולוגיה ידיים ורגליים. למושלמות החוויה ותחושת הנחת ישנן מקומות לטבול בהם, בריכה מחוממת, ג'קוזי, בריכת מינרלים ומלחים. אפשרות לחמם טורקי,מקום לשים דברים אישיים, חלוקים נעימים, מגבות, סבון ואביזרי רחצה.

ערב גיבוש לצוות קטן

יוצרים אווירה כוללת של כיף ופינוק עם תוכן והרגשת הביחד. ערב גיבוש לצוות קטן מזכירים לעובדים כי מעריכים אותם, מאפשרים להם להשתלב, להתחבר ולחזור לשגרה רגועים יותר.

סדנאות לעובדים – ערב גיבוש מצחיק

יש אפשרות לעשות פעילויות מותאמות ומאתגרות, קיימות הפעלות גיבוש לעובדי חברה במגוון סגנונות. בספא מוצעות פעילויות בתחומים רבים, הפעלות לצוות או הפעלות מנהלים. ניתן לשלב ערב גיבוש מצחיק עם הפעלה דינמית של תאטרון ואילתור, סדנא של גיבוש, סדנה של מחול, סדנה של בידור, גיבוש בעזרת משחק, ODT (Outdoor Training) או שפשוט להשתרע ולהנות מהנוף של הספא.

ערב גיבוש לעובדים בספא עם סעודת שף

בכדי להנות מיום פינוק או ערב פינוק מושלם לעובדים, ניתן להוסיף סעודה כפרית או ארוחה איטלקית מפנקת ואיכותית. המזון אצלינו יש תעודת כשרות למהדרין וברמה הגבוהה ביותר, הסעודה הינה סעודת שף חלבית שאין כמוה!

ערב פעילות לעובדים במרכז

ערב גיבוש לעובדים עם מנחת סדנאותספא במרכז המציע שפע חניה וגישה קלה , נוף יפהיפה , חיבור לטבע עם בריזת ים רוגעת. זמן של רוגע ושלווה מרוחק מההמולה, אווירה המזמנת הרגשת התחברות ואנרגיות חיוביות.

ערב גיבוש מותאם לאופייה של הקבוצה

הפעילויות ממריצות, משמחות ונותנות לאנשים אנרגיה מחודשת. בנוסף לזאת מתקיימות פעילויות ומופעים כמו חשיבה חיובית , סדנת בריאות , סדנת כף יד , סדנת תורת מספרים , סדנא של הצלחה ועוד ועוד. הבחירה רחבה ונשמח להתאים את ההפעלה המדויקת לאופי הצוות והאירוע הרצוי.

טיולי שטח והרפתקאות באזור

אפשרי גם להזמין סיורים בקרבת מקום בהתאם ללו"ז ,להוצאות ולסגנון שתרצו. יש אשרות להשכרת סגווי יש באזור טיולים בנחל אלכסנדר, רכיבת סוסים, נסיעה בג'יפים על החוף או בחולות, ריינג'רים, אזור לדוג עם פינות ישיבה "על האש", אתרים ייחודיים כמו פארק הסחלבים, יינות יקב כרמל, מסעדות, בתי קפה ועוד ועוד…

המבקרים מרוצים

"הניסיון המגוון, הרמה הגבוהה, האירוח המקצועי והאישי גם יחד, והדגש על הפרטים הקטנים, נותנים חוויה טובה מאוד ש נטמעת באנשים החווים לזכור ולשחוק אשר מגלים כי יום זה, נחרט בתודעתם כזמן מעניין ונפלא במיוחד".

רעיונות לערב גיבוש נשים

מחפשים רעיונות לערב גיבוש נשים במרכז ספא כשר למהדרין? ערבי גיבוש לעובדים אחר ימי עבודה מפרכים מול מסך המחשב סביב עשרות לקוחות לחוצים. לצאת מעט לחוש להתאוורר להנות. ולבלות יחד ערב גיבוש לעובדים במרכז שמים בארץ להכנס להתרגש ולחזק תחושות.. כן נכנסתם לעולם אחר. יום גיבוש בישיבה מפנקת על גבי מזרנים וכריות בתוך זולה פרטית שלכם לשבת ולהרגיש תחושה אחרת, הבילוי המשותף, העברת ערב גיבוש לעובדים בתוך זולה הפרטית יוצר בין העובדים לקשר לגיבוש החברה להכיר אחד את השני באופן שונה לצחוק להפיג מתחים ליצור זיכרונות, חוויות, להתחבר..

ערב גיבוש לעובדים במרכז שמים בארץ

תכנית הבילוי של ערב גיבוש לעובדים המופק במתחם של שמיים בארץ כוללת ארוחה איטלקית כשרה למהדרין. הארוחה המפנקת הניתנת ע"י שף מעולה טעימה מאד. רק אניני טעם יכולים להבין כמה כוח מושקע כדי להכין ארוחות טעימות אלו. מנות פתיחה עם לחמים וממרחים טעימים. מנות ביניים ומנות עיקריות עם מגוון תפריטים מיוחדים. סוגי סלטים עם רטבים שיש רק בשמים בארץ. כחלק מערב גיבוש לעובדים ניתנות סדנאות מרתקות ומגוונות על פי בחירה על ידי מרצים מעולים המעבירים את החומר בצורה מעניינת ומרתקת באווירה נינוחה ומשעשעת. כן העובדים מרגישים סיפוק נפלא גם חומר מעניין נכנס לראש במהלך ערב גיבוש מוצלח.

יום גיבוש לעובדים

סבב טיפולים מקצועיים על ידי צוות מטפלים מעולה מהשורה הראשונה רק בשמים בארץ העובדים נכנסים לחדרי הטיפול האישיים ע"י טכניקות הטיפולים המותאמים למבנה גוף המטופל ולעוצמת העוצמה הרצויה. להפגת מתחים. לשחרור. לתחושת רענון להתחדשות לזרימה לכייף והנאה מושלמת. בין לבין בפינת משחקי החברה העובדים מרגישים התפרקות מהשגרה צחוק והרגשת שחרור מדהימה. קינוחים הנאפים במקום ממגוון סוגים סופלה שוקולד, קרם ברולה, רול תפוחים, סורבה תות/לימון, גלידת ריבת חלב ועוד משאירים טעם של עוד.היחס האישי, המארחים המדהימים המלווים אתכם לאורך האירוע, השירות, ההקשבה, נותנים לכם להרגיש נפלא.

רעיונות לערב גיבוש

להפקת ערב גיבוש לעובדים במרכז יתרונות רבים. להלן מעט מן היתרונות שיש לימי גיבוש וערבי גיבוש לעובדים: בכל עבודה בשגרה היומיומית מרגישים לעתים תחושת מועקה, "נמאס" חוסר חשק, ברגע שמחפשים ערבי גיבוש לעובדים, יציאה חברתית אשר נותן להם הרגשה חדשה רענון, התפרקות, העבודה מעניינת מהיבטים שונים העובדים שמגובשים יחדיו ברגעים מדהימים שלא נשכחים מרגישים כמין קשר יציב ביניהם שביחד אפשר להצליח ולהתקדם. ההתחברות בין העובדים מביאה להתקדמות והצלחה. חבילות ערבי גיבוש לעובדים עם ספא שמים בארץ מרכז (מציעים מגוון חבילות לקבוצות). תוכלו לבחור יחד עם הצוות את החבילה בה אתם מעוניינים. יחד נתאים עבורכם חבילה מושלמת של ערבי גיבוש לעובדים. מחירי חבילות הספא מגוונים ומשתנים. לפרטים נוספים והזמנת ערבי גיבוש .

ערב גיבוש לנשים

ערבי גיבוש לעובדים

חוויה שלא תשכחו רק בשמים בארץ. להזמנת ערב גיבוש לעובדים צלצלו עכשיו!
ערבי גיבוש לעובדים | רעיונות לערב גיבוש | ערב גיבוש עובדים

ערב גיבוש לעובדים רעיונות

אם אתם מחפשים רעיונות לערב גיבוש לעובדים במקום מיוחד אשר משלב את כל הפינוקים במקום אחד, הגעתם למקום הנכון! התקשרו או תשאירו פרטים ליצירת קשר, ונציגינו ישלח לכם חבילת ספא לקבוצות שיתאים לתקציב שלכם. ניתן לשלב סדנא וארוחה או חבילה שכוללת עיסויים וארוחה.

ערב גיבוש לצוות עובדים

שמים בארץ אינו מקום סטנדרטי. בעיצוב מיוחד ואווירה של ארמון מהאגדות, אנו נותנים לכם מגוון אפשרויות כדי לבנות חבילת גיבוש מושלם לעובדים. ניתן לבנות חבילה עם סדנא לבחירה כמו סדנת גיבוש, סדנת CBT או ODT, סדנת צחוק או סדנת אבחון בכף יד, סדנת הצלחה ועוד מעל 20 סוגים של סדנאות. כמוכן נצמיד לכם מאחר " שף אישי" אשר יכין לכם ארוחה כשרה למהדרין מהמטבח האיטלקי. בילוי מושלם, ערב מגבש עם צוות עובדים אשר לא תשכחו! בנוסף ניתן להרכיב חבילה עם מגגון טיפולי עיסויים. עיסוי שוודי, רקמות עמוק, הוליסטי ועוד..

ערב גיבוש

ערב גיבוש לעובדים

רעיונות לערב גיבוש

ערבי גיבוש לעובדים

ערבי גיבוש לעובדים

ערב גיבוש לעובדים במרכז ספא

ערב גיבוש לעובדים