מחירון חבילות ספא זוגיותמחירון חבילות ספא לקבוצות

ערב גיבוש מחלקתי או יום גיבוש, למחלקות בחברה הוא דבר נפוץ וטוב שכך. במקומות עבודה רבים המקום מחולק למחלקות מחלקות ומדי פעם מוציאים מחלקה לערב גיבוש מחלקתי, על מנת להתרענן, להחליף אווירה, וכמובן לגבש את המחלקה לצוות שעובד טוב יחד ובשמחה ואנרגיה.

ערב גיבוש מחלקתי

ערב גיבוש מחלקתי

לערב גיבוש מחלקתי יתרונות רבים. במהלך יום יום העובדים שקועים בעבודה ואין להם הזמן להתאוורר. כל מכונית שלא ניתן דלק תפסיק להתניע. העובדים ברגע שלא ניתן להם סיפוק וכיף מהעבודה הכל יזרום בעצלתיים. אם יוציאו את העובדים לערב גיבוש מחלקתי יזרימו בהם משאבים וכח לעבוד טוב יותר = מקום העבודה יכול לפרוח.

רעיונות לערב גיבוש מחלקתי

מחליטים בצוותא לצאת. נכנסים לגוגל פותחים ומחפשים: שמיים בארץ – אין מקום יותר מושלם לקיום ערב גיבוש או יום גיבוש כמו שמיים בארץ המתמחה בערב גיבוש מחלקתי כבר שנים. מקבוצות קטנות ואינטימיות ועד מחלקות גדולות ומגוונות. המקום משרה משהו ייחודי שלא ניתן לשחזר בחוויה אחרת. השילוב של העיצוב עם המוזיקה, האוכל והעיסויים יוצרים מקום יחודי לערבי גיבוש מדהימים. יוצר תחושת אינטימיות ופתיחות ובעצם מרגישים בבית. בשמיים בארץ תוכלו למצוא ארוחות טעימות ומגוונות מאד מנות פתיחה,ארוחות ביניים, ארוחות עיקריות וקינוחים. בר שתייה קלה וחמה. המקום כשר למהדרין.סדנאות מרתקות מגוונות ומעניינות. עיסויים מקצועיים אותם עושים מסז'יסטים מעולים שעובדים בצורה יסודית על הגוף ע"י שימוש במגוון רחב של טכניקות, כך שהטיפולים מותאמים למבנה גוף המטופל ולעוצמה הרצויה. בספא יש פינת משחקי חברה שש-בש, קלפים, בינגו, משחקי חשיבה וכו'..

ארגון ערב גיבוש מחלקתי

בעצם יש לכם את האופציה להזמין אירוע בו יש עיסויים בטווחי זמן שונים, מספרי מנות, ושילוב סדנה.. הכל תלוי בתקציב וברצון שלכם לאופי ותוכן הערב גיבוש.אחרי שבחרנו מקום מדהים שיש בו פינוקים רבים, בוחרים מהחבילות השונות את המתאימה לנו ביותר ובעצם מרכיבים את השילוב המנצח לערב גיבוש המחלקתי שלכם! נשאר לכם רק לארגן  הסעה פרטית לכולם ויוצאים לדרך! מאחלים לכם אירוע מושלם מבית היוצר שמיים בארץ!

ערב גיבוש מחלקתי
1700-700-640