רעיונות ליום כיף לעובדים של שמים בארץ בהתחברות עם אתרים שונים לאירועים, מספקים יום גיבוש מומלץ ברמה גבוהה מאד, עם אפשרויות נוספות. למשל אופציה לאזור של רחצה. ג'קוזי, בריכת מלחים, סאונה, אמבט שמנים, חמם טורקי וכו.. ניתן לגבש חבילות של ימי כיף לקבוצות כולל רחצה עם קולינריה הכשר למהדרין או ערב גיבוש מחלקתי עם עיסויים ופעילויות. בהתאם לתקציב יכולים לגבש חבילות לקבוצות עם כל האופציות הרצויות. מהדיבור הראשון בטלפון נבנה יחד את החבילה הטובה ביותר לשביעות רצון העובדים.

כיצד יוצרים ימי כיף לקבוצות ( ברמה גבוהה ) ללא תקלות?

אם אתם צריכים מקום איכותי כדי לגבש את הקבוצה. ספא שכולל הרבה סוגי טיפולים, הפעלות ואוכל בכשרות מהדרין במקום אחד. ברוכים הבאים לספא הכי מוצלח שיכול להיות! יום גיבוש לקבוצות בשמיים בארץ ודאי המקום הטוב ביותר לכם. עם ידע שופע של כ- 16 שנה והרבה מאד אורחים מרוצים. מיטב הגופים במשק נהנו בשמים בארץ. בנקים למשל בנק לאומי, בנק דיסקונט, בנק מזרחי, בנק אוצר לחייל. קופת חולים לאומית, מכבי, כללית. ביטוח למשל כלל, מיגדל, ביטוח ישיר. חברות היי טק, משרדי ממשלה וכמעט כל חברה שתעלו על דעתכם, התארחו, התענגו, חזרו וחוזרים לשמיים בארץ בכדי להתענג עם חוויות חדישות.

יום גיבוש לעובדים בצפון (עם טיפולים ברמה גבוהה )

בשמיים בארץ תמצאו את מיטב המסג'יסטים הטובים בישראל, המעבירים טיפול ספא מקצועי מפיג, משחרר ומרגיע על ידי החוזק הרצוי. ערב גיבוש מחלקתי בצירוף עיסויים שונים ממבחר טכניקות, בחדר עיסויים אישי עם שמנים מבוסמים, הנעימים לגוף ומותירים את הגוף משוחרר ואת כולם שלווים. עיסוי מפנק המעניק הרגשת כיף והנאה הרגשה של ערבי גיבוש לקבוצות מפנק ומגבש באמת.

ערב גיבוש מחלקתי זה משהו שרצוי להשקיע בו מחשבה!

במידה ואתם מחפשים רעיונות ליום כיף לעובדים קסום, בואו אלינו, שמיים בארץ והכיף ביניכם יהיה מאחד ומפנק ביותר! ערב גיבוש של שמיים בארץ מקום מיוחד עם אין סוף פניות של ערב גיבוש. בשמים בארץ נותנים ללקוחות שלנו חוויות אמיתי, טיפולים עם סדנא של גיבוש או סדנאות סי.בי.טי. , פעילויות מגבשות ואנשי צוות שיגרמו לגבש את כולכם ויפיקו ערב גיבוש מוצלח ומיוחד!

רעיונות ליום כיף לעובדים ( האם רצוי בספא שמים? )

בשמים בארץ מתכננים יום גיבוש למנהלים או רעיונות ליום גיבוש מחלקתי יחד עם טיפולי ספא, ארוחות כפריות כשרות מהדרין ומגוון רחב של הפעלות. התחברו ללקוחותינו המרוצים. אנו מספקים יום גיבוש מחלקתי, רעיונות ליום כיף אלו יכולים לכלול חבורות גדולות וקטנות.
במרכז שמיים בארץ אפשר לתכנן ערב גיבוש מחלקתי, ערבי גיבוש לצוות, יחד עם סדנאות עשירות ומרתקות, סדנאות כיף וגיבוש עם מיטב המפעילים.
בשמיים בארץ הרבה אפשרויות: סדנאות שפת גוף, סדנאות שוקולד, סדנת כף יד, סדנאות חשיבה חיובית, סדנאות שפת גוף, סדנאות גיבוש והומור, סדנאות אבחון ציור, סדנאות כף יד, סדנאות מודעות וסדנאות גיבוש והומור.
לסיכום אם אתם אחראים על הארגון של פעילות גיבוש ובזה אתם חושקים להרוויח את התשבחות ומחמאות מידידכם בחברה, התקשרו עכשיו: שמיים בארץ טלפון